donderdag 28 juli 2016

.
.
.
.

TEVREDENHEID  EN  ZO
.
.
Ik kreeg een berichtje van mijn kinderen.    
Linda 47 en Richard 50.

Dat ze zo blij waren dat ik ze op de wereld had gezet, en altijd zo goed voor ze had gezorgd.    
Dat ze het zo fijn vonden dat ik ze nooit in de steek had gelaten, ondanks de domme dingen die ze wel eens hadden gedaan.     
Dat ik er altijd  voor ze was geweest, zonder vooroordelen.    
Dat ik ze nooit een schuldgevoel had gegeven.    
Dat ik er voor gezorgd had dat ze gelukkig konden zijn.

Mooi hè…

En het was niet eens vaderdag of zo.


5 opmerkingen:

Marlou zei

Eén woord: Prachtig...

Anoniem zei

Ik weet dat je dit al een tijdje geleden geschreven hebt, maar toch....
Henry je hebt het prachtig verwoord. De liefde van een vader voor zijn kinderen.
Je hebt er álles aan gedaan om ze gelukkig te maken en je bent zélfs over allerlei
grenzen gegaan met je onvoorwaardelijke liefde. Als zíj het maar goed hebben.
Dat is vaderschap. Mooi man. Liefs Aja.

gerdaYD zei

Goede morgen Henry. Goh, zo iets maakt je ontzettend blij hé, en daar ben ik dan weer blij om, jou gelukkig te zien! Daarvoor doe je het hé als ouder...
Fijn weekend hé, samen met je lieve verloofde!

... zei

Zo, 04-12-2016, 11:03.
Dag Gerda.!
Bedankt voor je mooie woorden. Ge zyt een wys mens.
Ja, zo af en toe ergens by stil staan kan geen kwaad. We moeten weliswaar voort, maar zo nu en dan glimlachend omzien maakt dat we enigszins tevreden kunnen zyn met het nu.
Hartelyke groet,
Henry.

Ferry - Jacqueline zei

Je blog verhaal heb je heel mooi geschreven. Zo gevoelig.Je foto maakt weer goed. Wat mooi deze zwaan met jonkies ertussen in.

Fijne dag.
Groetjes Jacqueline & Ferry.

ot:Leuk dat jij Amsterdammer bent. In Amsterdam is best mooie stad. Wij zijn echte Haarlemmer.