dinsdag 5 september 2017

.




GRAFSTEEN
.
.

Begraafplaats Westgaarde Amsterdam.
Een bericht:
De graven worden binnenkort geruimd, en de grafstenen moeten door de belanghebbenden tydig worden opgehaald.
.
Na familie-beraad mag de grafsteen van onze moeder by my blyven, op myn flat in Wittenburg, Amsterdam.
De meeste zussen en broers vinden dat een prima plek.
Op myn balkon heb ik een paar gaten in de zymuur geboord, en de mooie marmeren gedenkplaat met lange zware bouten stevig tegen de muur bevestigd.


Daar kan moeder mymeren in de late namiddagzon...




Mooi toch.?



6 opmerkingen:

Marlou zei

Ahhh, Maria de los Milagros Garcia Lopez y lopez...
Wat een mooie lange naam.

Ik ga er ook eens een blogje aan wijden...

Mooi dit!

Bertiebo zei

Ik las daarnet dat blogje van Marlou. Op haar aanbeveling ging ik hier verder kijken. Las net het verhaal van de Houtvaart. Wat mooi. Ik blijf hier nog een beetje hangen!

klaproos zei

Prachtige Actie van je Henry,
ik vind het mooi,
wat ben je toch een poëtische man :-)
heerlijk,
ik wil zo'n vrouw :-)

christiene zei

Henry,
een mooi idee en dat het bewaard blijft
en het formaat kan het hebben.
Een mooie herinnering aan je moeder - oma.
mijn broer het zelfde verhaal
had de grafsteen van zijn opa Ulke
en plaatste hem achter in zijn de tuin
tussen het groen en de bloemen.
niet iedereen was er weg van.
liefs groetjes
Christiene.

Sjoerd zei

Ik vind het een superactie van je, het past gewoon bij jou.

gerdaYD zei

Schitterend Henry!